

Litt om oss:
- Leder: Kristian Dølvik Lier
- Stiftet: 2014
- Antall medlemmer: 39
- Hovedansvar: Markedsføring av NTNU Handelshøyskolen
- Neste opptak: Høsten 2025
Markedsføringsutvalgets Visjon:
Visjonen til Markedsføringsutvalget er å øke NTNU Handelshøyskolen sitt renommé, og bidra til å posisjonere NTNU Handelshøyskolen som den ledende økonomiske utdanningen i Norge. Primært gjennom arrangementer, skolebesøk og sosiale medier.
Arbeidsoppgavene til Markedsføringsutvalget er:
- Den overordnede oppgaven er å øke bevisstheten til videregående elever, andre potensielle søkere, næringslivet og andre interessenter rundt NTNU Handelshøyskolen. Og på denne måten være med på å posisjonere skolen som den foretrukne institusjonen for økonomi og ledelsesutdanning i landet.
- Reise på skolebesøk til videregående skoler i Norge (primært Bergen, Oslo og Trondheim) for å promotere utdanningen og skolen.
- Gjennomføre og planlegge Åpen dag for videregående elever på NTNU Handelshøyskolen.
- Lage innhold til, og styre, Instagram og TikTok på vegne av NTNU Handelshøyskolen.
- Bistår og gjennomfører oppdrag fra administrasjon i forbindelse med diverse markedsføring og arrangementer.
Generelt:
Markedsføringsutvalget er en fantastisk mulighet til å bruke teori i praksis og gjøre en forskjell for din egen og andres fremtid. Jobben som gjøres i utvalget er viktig for å gjøre NTNU Handelshøyskolen til et stadig mer attraktivt utdanningstilbud, og nå målet om å være den foretrukne økonomi og ledelsesutdanningen i landet. Det er og med på å gi deg som student en fordel på vei ut i næringslivet, når du kan vise til en utdanning som den potensielle arbeidsgiveren din har et bilde på allerede.
Utvalget er delt inn i fire undergrupper, som hver har sine hovedoppgaver. Vi er fordelt i Skolebesøk, Markedsføring, Arrangement og Sosial. Vi er et stadig voksende verv, men det er fortsatt lite nok til at man har mulighet til å bli godt kjent med alle de flotte menneskene som er med her, på tvers av trinn og retninger. Dette gjelder både innad i hele vervet, men og i de forskjellige undergruppene. Det er og mye som skjer sammen med andre verv, som gir en god sosial arena og muligheten til å virkelig ta del i linjeforeningen.